Wanneer je een gemiddelde IT’er in een doorsnee bedrijf vraagt naar de status van de eindgebruikershardware, heeft hij geen idee. Het is vaak onduidelijk waar devices zich bevinden en wanneer ze aan vervanging toe zijn. De oorzaak? IT focust zich veelal vooral op applicatiebeheer en infrastructuur. Toch wordt het uitrollen, beheren en het retour innemen van eindgebruikers- hardware, installatie en onderhoud vaak ook bij IT gelegd. Het is echter niet hun expertise, en doordat een gemiddeld device drie tot vier jaar mee gaat, maar niet alle hardware tegelijkertijd wordt aangeschaft is het erg lastig om overzicht te houden. In deze whitepaper ontdek je hoe je wel meer grip op de lifecycle van de devices in je organisatie houdt.
Deze whitepaper geef je inzicht in:
- de levenscyclus van een device en hoeveel tijd en geld ermee gemoeid gaat
- hoe je de levensyclus van de hardware in je organisatie onder controle krijgt
- hoe je zorgt voor slim voorraadbeheer om bijvoorbeeld onboarding en werknemersproductiviteit te verbeteren
- welke rol een externe partner in dit verhaal kan spelen